Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania:
Prowadzone rejestry i ewidencje:
- rejestr zarządzeń dyrektora
- rejestr wydawanych upoważnień
- rejestr uchwał Rady Pedagogicznej
- rejestr skarg i wniosków
- ewidencja druków ścisłego zarachowania
- ewidencja środków trwałych
- ewidencja pieczęci i pieczątek
- ewidencja czasu pracy
- ewidencja wydanej odzieży i obuwia roboczego
- rejestr wydanych zaświadczeń
- rejestr zwolnień lekarskich
- rejestr przyjętych i zwolnionych pracowników
- rejestr wyjść pracowników
- rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi
- rejestr zamówień publicznych
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępniane są osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926).
Dokumenty archiwalne udostępniane są na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:
- Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 21-11-2016 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 503